Visar priser inkl. moms
/
Visa priser exkl. moms
Visar priser inkl. moms
/
Visa priser exkl. moms

BoschPro360 - Batterikampanj


FÅ ETT BATTERI UTAN KOSTNAD - NÄR DU KÖPER EN 18 V- ELLER BITURBO-MASKIN*

Gäller perioden maj–augusti 2022. Så länge lagret räcker.

KÖP DIN PRODUKT
Köp en Bosch Professional 18 V-maskin eller ett 18 V-set till ett värde av minst 1 795 kr exklusive moms och få ett GBA 18 V-batteri 4,0 Ah på köpet, eller köp en 18V BITURBO-maskin eller set och få ett ProCORE18 V-batteri 5,5 Ah med på köpet.

Läs mer på www.pro360.com/deals


LADDA UP FAKTURA
Logga in på ditt PRO360-konto på webbplatsen www.pro360.com. Registrera din Bosch Professional-produkt och ladda upp ditt köpbevis.

HÄMTA UT DIN GRATISPRODUKT
När du har laddat upp ditt kvitto kan du välja din gratisprodukt! De bästa gratisprodukterna tar snabbt slut, så vänta inte för länge med att utnyttja erbjudandet. Du får statusuppdateringar via mejl ända tills produkten är levererad.

Läs mer på www.pro360.com/deals

Gäller perioden maj–augusti 2022. Så länge lagret räcker.

Läs mer om Bosch kampanjvillkor

ALLMÄNT

Var är PRO Deals?
PRO Deals är den officiella onlinekampanjen som Bosch Professional erbjuder. Under året kommer det nya erbjudanden med jämna mellanrum. Håll koll på denna sida för att inte gå miste om framtida erbjudanden!


Hur hämtar jag ut min PRO Deal-gratisprodukt?
Först måste du registrera dig för att få ett Bosch-ID. Då skapas automatiskt en PRO360-användarprofil åt dig. När du har loggat in på din PRO360-profil kan du registrera produkten du har köpt, ladda upp ditt köpbevis, ange nettopriset och sedan välja gratisprodukt i en lista.


REGISTRERING

Hur skapar jag en PRO360-användarprofil?
Om du redan har ett Bosch-ID, kan du logga in på din PRO360-användarprofil med samma kontouppgifter. Om du inte har ett Bosch-ID kan du enkelt registrera ett nytt konto.

Varför behöver jag en PRO360-användarprofil?
Dina uppgifter sparas i din PRO360-användarprofil så att du slipper skriva in alltihop igen när du utnyttjar framtida PRO Deals. Dessutom kan du använda din PRO360-användarprofil för att använda fler av våra praktiska digitala tjänster.

Måste jag ladda ner PRO360-appen för att ta del av PRO Deals?
Nej. Så länge du har en PRO360-användarprofil kan du logga in här på webbplatsen eller i PRO360-appen för att registrera den eller de produkter som du har köpt och få tillgång till aktuella PRO Deals.

Varför måste jag tala om hur mycket jag betalade?
18V PRO Deal erbjuder två olika gratisprodukter. För att kunna ta del av gratisprodukterna i Kategori A måste den köpta produkten kosta minst 1.795 SEK (2.244 SEK inkl. moms). För att bekräfta att du är berättigad för en speciell produktkategori ber vi dig att ange produktens nettopris (utan moms) i din PRO360-profil.


DELTAGANDE

När måste jag senast göra anspråk på min PRO Deal-gratisprodukt?
Denna 18V PRO Deal pågår från 2 maj till 31 augusti, 2022. För att kunna utnyttja denna PRO Deal måste du köpa en eller flera av kampanjprodukterna under den här tiden. För att begära ut din PRO Deal-gratisprodukt registrerar du din/dina produkt(er) inom fyra veckor efter köpet och laddar upp ditt köpbevis (t.ex. faktura, kvitto, följesedel) där ursprungligt beställnings- eller köpdatum tydligt framgår. Inlösningperioden avslutas 30 dagar efter slutet på PRO Deal.

Kan jag köpa vilket 18V-verktyg som helst om jag vill utnyttja denna PRO Deal?
Du måste köpa ett Bosch Professional 18V-verktyg eller -verktygssats för minst 1.795 SEK (2.244 SEK inkl. moms) eller ett BITURBO-verktyg eller -verktygssats för att kunna utnyttja denna PRO Deal.

Måste jag köpa kampanjprodukten i någon särskild butik eller hos någon särskild återförsäljare?
Nej. Du kan köpa kampanjprodukten från valfri återförsäljare eller till och med i en webbutik.

Kan jag utnyttja denna PRO Deal om jag köper flera verktyg och det sammanlagda värdet överstiger 1.795 SEK (2.244 SEK inkl. moms)?
Nej. Ditt köp är endast giltigt för denna PRO Deal om det är ett BITURBO-verktyg eller -verktygssats eller om det överstiger 1.795 SEK (2.244 SEK inkl. moms). Men upp med hakan: Du kan hämta ut en gratisprodukt för varje verktyg, så länge verktyget når upp till lägstavärdet. Om du har flera verktyg på samma faktura kan du ladda upp samma faktura för att registrera varje verktyg för sig.

Jag har köpt en sats med flera 18V-verktyg. Hur hämtar jag ut min PRO Deal-gratisprodukt?
Registrera bara ett 18V-verktyg från satsen. Ange serienummer och verktygsnummer för verktyget med artikelnumret (SKU) för satsen du har köpt.

Jag fick ett extra tillbehör med min gratisprodukt som består av ett ProCORE18V 5.5Ah-batteri. Var det meningen att jag skulle få det?
Ja! Det är ett specialerbjudande till dig. När du köper en av de valbara produkterna som finns beskrivna här skickar vi med ett gratis passande tillbehör (som vi väljer) som en extra gratisprodukt. Mycket nöje!

Kan jag hämta ut en PRO Deal-gratisprodukt om jag har köpt en eller flera av kampanjprodukterna utomlands?
Nej. För att kunna utnyttja en PRO Deal måste du ha köpt kampanjprodukten i samma land. Här är en lista över medverkande länder. (https://www.bosch-professional.com/pro360/prodeals/)

Vilka uppgifter behöver jag ange för att välja min PRO Deal-gratisprodukt?
Du kan välja din PRO Deal-gratisprodukt så fort du har registrerat ditt nya verktyg i PRO360. Skriv bara in produktnummer, serienummer, artikelnummer och försäljningspris, och ladda upp ett köpbevis.

Hur gör jag för att ladda upp min faktura?
Du kan enkelt ladda upp din faktura när du registrerar ditt verktyg i PRO360. Din faktura kan vara i JPG-, PNG- eller PDF-format (endast en sida) med en maximal filstorlek på 10 MB. Viktigt: Fakturan måste tydligt visa produkt, pris, fakturadatum och återförsäljare.

Jag har ingen faktura, kan jag använda något annat?
Om du inte har någon faktura kan du ladda upp en följesedel, ett kvitto eller något annat köpbevis där följande information framgår: produkt, pris, datum och återförsäljare.

Om jag har fått rabatt på mitt köp, kan jag fortfarande utnyttja denna PRO Deal?
Ja. För att ditt köp ska vara giltigt för denna PRO Deal måste dock det faktiska nettopriset som du betalade överstiga 1.795 SEK (2.244 SEK inkl. moms).

Gratisprodukten jag har valt är slut i lager. Vad gör jag?
Om den gratisprodukt du har valt skulle ta slut skickar vi den så fort vi får in den igen. Detta kan ta upp till 3 månader i sällsynta fall.

Hur får jag reda på aktuell status för min gratisprodukt?
När du har skickat in din begäran om gratisprodukt får du statusuppdateringar via mejl så fort det händer något med din produkt.

Hur ofta kan jag utnyttja en PRO Deal?
Företagskunder kan delta i en PRO Deal hur många gånger som helst under kampanjperioden. Privatkunder kan delta max. tre gånger per kampanj.

GARANTI & SUPPORT

Garanti och support
Vem hör jag av mig till med frågor om PRO Deals?
Kontakta vår PRO Deals-kundtjänst på powertools@se.bosch.com.

Var lagras mina uppgifter?
Dina uppgifter lagras på servrar i EU. Vår serveroperatör är skyldig enligt avtal att leva upp till de europeiska kraven på personuppgiftsskydd.

Kan jag fortfarande få tre års förlängd garanti efter att jag har utnyttjat min PRO Deal?
Ja. När du har utnyttjat PRO Deal-erbjudandet om att få en gratisprodukt går du vidare till nästa steg och förlänger enkelt garantin på den produkt du har köpt så att den gäller i tre år. Observera att detta förutsätter att det går att välja tre års förlängd garanti på produkten du har köpt.

Jag har glömt mitt lösenord och kan inte logga in. Vad gör jag?
Du återställer enkelt ditt lösenord genom att använda länkenglömt lösenordpå inloggningssidan genom att ange din registrerade mejladress i det följande steget.

Kontakta powertools@se.bosch.com
Service & Användarrådgivning
+46 8-750 18 20

powertools@se.bosch.com

Måndag - fredag: 08:00 - 16:00

Bosch ProDeals kampanj administreras helt och hållet av Bosch Powertools och alla registreringar för att få tillgång till kampanjen sker på Bosch hemsida www.pro360.com/deals.